Monday, January 28, 2008

KANAPE PATATES

Benzer ornekleri gormustum, fikir oldu. Ama nerede gordugumu hatirlamiyorum.
Haslanmis patatesleri sicakken ezdim, icine tuz, karabiber, biraz tereyagi koydum. Kucuk toplar yaptim, ortalarini cukur biraktim.
Diger tarfilerde icine doldurulan mayonez + yogurt karisimiydi. Ben sadece yogurt koydum. Krem peynir yogurt karisimi da olabilir, ilk firsatta deneyip sonucu bildirecegim. Uzerine renk olsun diye kirmizi biber ve maydonoz yapraklariyla susledim.
Oktay Ustanin dedigi gibi kimi yerlerde 'lezzet tasmis', patates canaklarindan yogurtlar lezzet tasmasina neden olmuslar :)
Goruntu olarak guzel ve yogurtla haslanmis patates kombinasyonunu da lezzetli bulduk.

4 comments:

Feyza Fidan said...

Ben çok severim bu tarifi valla..Yoğurdada azcık sarımsak koyarım daha fecii lezzetli olur..
Ellerine sağlık ...

EZGi :)) said...

harika görünüyor vede çok şık
ellerine saglık canım sevgiler

İlker Ergin said...

canım harika olmuş.resim işde gayet iyi gidiyor.ellerine sağlık.

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan said...

Tesekkurler hepinize.
Ugrasirken koseye kondurdugumuz tarih ve saati de silmeyi basardim bugun. Hatta siyah-beyaz fotograf bile cekebilecegimi kesfettim. :) Hayirlisi