Monday, June 15, 2009

GARNİTÜRLÜ ENGİNAR

DSC07651

4 comments:

NEŞELİ MUTFAK said...

ne yaptın gözüm sen oldumu şimdi bu?
dün enginar yaptım enginar göbeği almıştım nette farif baktım pek içime sinen bir şey bulamadım.bende kendim doğaçlama birşeyler yaptım:)yayınlarım bir ara.ama garnitürlü enginarı görünce içim gitti ki sorma .neyse fazla üzmeyeyyim kendimi bir daha ki sefere artık.:)))))))))
sevgiler

pelince said...

Nagehancım tablo gibi bir fotoğraf olmuş,ellerine sağlık..
Kocaman Sevgiler.

sarımutfak-hande said...

süper süper süper ellerine sağlık sağlık deposu bu yemek
bu arada sende benim arkadaş listemdesin cnm (yorumunu yeni okudumda)

ufukmutfakta said...

Nagehan Hanım merhaba, fotoyu flicker a yükledikten sonra istediğiniz boyuttaki HTML kodunu kopyalayın. Sonra blogger da açtığınız yeni kayıt sayfasının üst sol köşesinde OLUŞTUR ve HTML yazıları olan butonları göreceksiniz. Bu butonlardan HTML olana basın ve sayfaya kopyaladınız kodu yapıştırın. Sonra yandaki oluştura basın fotoğrafı göreceksiniz. Her fotoğraf yüklemede aynı işlemi yapın. Yeni blogger yeni kayıt html kodunu algılayamıyor. Bu yüzden HTML tuşunu tıklayarak tanıtıyoruz. Resimlerin ortada ya da sağa sola kaydırılmasını da resimin üstüne tıkladkığınızda fotonun üst kenarında çıkan tuşlara basarak ayarlayabilirsiniz. Kolay gelsin.